No comments

Skomakerens barn selger egne sko!

odin_skor_segUttrykket i tittelen er lett modifisert av det velkjente «Smedens hest og skomakerens kone har ofte de dårligste sko», som indikerer at i et fokusert arbeid glemmer man gjerne sine egne. Ikke helt ulikt slik vi i ODIN MEDIA har hatt det litt før denne sommeren, hvor mange prosjekter og kunder selvfølgelig plasseres først i køen! Men med sommeren til hjelp har «skomaker» ODIN MEDIA skodd seg godt…

Med en etterlengtet gjennomgang og oppfriskning av egen profil, hvor alle i ODIN MEDIA har vært innom med synspunkter og tanker, kunne vi nå sensommeren 2013 lansere nye websider og en logo og profil vi er veldig fornøyde med og stolte av.

Den hyggeligste effekten vi har oppnådd er at både eksisterende og nye kunder har tatt den nye websiden og profilen veldig godt i mot, og det er med stolthet vi viser fram oss selv som eksempler på arbeider vi har utført i møte med nye spennende mennesker vi vil jobbe med. I flere tilfeller er tilbakemeldingene «Ja, akkurat sånn!» eller «Det er slik vi vil ha det», og vi blir like barnslig glade hver gang en tilbakemelding både roser og viser at vi lager det kundene våre er på jakt etter!

Så – for oss i ODIN MEDIA – har uttrykket fått en ny vri, og moralen bak «Skomakerens barn selger egne sko!» er enkel: En moderne, oppfrisket og gjennomtenkt profil kan helt tydelig skape kommunikasjon og øke salg!

No Comments

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Vi kontakter deg