neste prosjekt Christian Radich

Borregaard Lignotech

Kort om Borregaard Lignotech

Borregaard LignoTech, verdensledende innen ligninbaserte produkter (ligniner og lignosulfonater), har over 60 års erfaring innen spesialkjemikalier. De er aktive i nesten 80 land og sysselsetter rundt 600 personer. De bestreber kontinuerlig å utvikle trebaserte fornybare produkter for nye bruksområder, og gjennom dette bidrar de til å presentere alternativer for oljebaserte syntetiske produkter i en lang rekke bransjer.

Behov

GP Media og to andre byråer mottok en forespørsel om utvikling av nytt materiell for relansering (og- rebranding) av ligninbaserte produkter til bruk i oljeindustrien. Etter en kreativ brief og en liten ventetid fikk vi den gledelige tilbakemeldingen om at vårt forslag til løsning ble valgt.

Beskrivelse

Arbeid som skulle utføres var:

  • Produktlogo BioDrill
  • Brosjyre (tekst og design) for trykk og digital visning
  • Ny revidert tekst for nettside + markedsføringsaktiviteter

Effekt/resultat

Det kommersielle målet var å introdusere produktspekteret samt øke salget av ligninprodukter til oljeindustrien.

DETALJER

Kategori

Kunde

Vi kontakter deg