Top

Behov og mål Katoplast tilbyr deres erfaring og kompetanse innen fleste typer tekniske plastmaterialer for sprøytestøping. Kunden hadde behov for en ny nettside etter at den eksisterende hadde sluttet å fungere pga. manglende- og forandret funksjonalitet siden lansering. Nettsiden skulle vise frem på en pen og...

Behov og mål Det jobbes med å etablere et nytt og topp moderne badeland i Vingparken på Høyda i Moss. Badelandet har fått navnet Aqua Moss, og oppgaven vår var å fortelle om dette til lokalbefolkningen, skape engasjement, og synliggjøre at dette var noe som var...

Behov og mål FFK Strøm var et ønske fra Smart Energi for å engasjere fotballspillere og -fans i energibedriften. I den forbindelse ønsket de å markedsføre seg både på trykk og digitalt. I tillegg ønsket de en enkel og ren nettside hvor hovedmålet var å legge ut...

Behov og mål Kontor & Interiør ønsket å bedre synligheten i søkemotorer for både kinterior.no og kinteriorbutikken.no. Målet var å få bedre plassering samt økt trafikk, engasjement og salg på både mobile og stasjonære enheter. I tillegg var det ønske om responsivt design og deleknapper til...

Behov og mål Smart Energi er en aktør i energimarkedet med hovedfokus på grønn strøm og solcelleteknologi. Våren 2016 ble det bestemt at selskapet skulle få en ny kundeweb med et selgende fokus og et design som var tilpasset de kommende retningslinjene for måling av nettleie...

Behov og mål Allsang på Grensen er et underholdningsprogram som blir spilt inn på Fredriksten festning i Halden. Programmet blir sendt på TV 2, og hadde sin første sending sommeren 2007. GP Media har bistått Allsang på Grensen siden 2010 med markedsmateriell, informasjon og synlighet på digitale...