Top
GP Marked / Blogg  / Må man være Statoil

Må man være Statoil

Nope, man trenger ikke å hete Statoil. Jeg har lyst til å fortelle om tre spennende jobber vi har gjort. Først det lille teknologiselskapet i Fredrikstad med ni ansatte som har store ambisjoner og verden som marked.

 

 

Terje Wahlstrøm fra Halden er CEO i selskapet, og forteller om store forskningsprosjekter i samarbeid med bl.a. SINTEF. Selskapet har lykkes godt i sin nisje og jobber med å utvikle sin merkevare hver eneste dag.

NXTech logo

«NXTech is an independent high-tech design and engineering company. We combine the engineer’s hands on approach with deep knowledge in sourcing and
production management. Let us get in
touch to develop your next technology!»
www.nxtech.no

Vi fornyet logo, profilmateriell og web for NXTech. En spennende jobb med å løfte frem et teknologiselskap som skal fremstå som innovative og kompetente. Kanskje jobber du et IT eller teknologiselskap som trenger å styrke merkevaren sin. Du treffer meg på tlf. 971 24 806 (Morten).

 

GG gruppen er en betydelig aktør innenfor entreprenørbransjen og eiendomsutvikling på Østlandet og Västra Götaland. Selskapet ledes av Martin Grimsrud og har over 250 ansatte i selskapene Grimsrud i Norge og Sverige, Øst Entreprenør og Bis maskin, samt en rekke eiendomsselskaper.

GG gruppen

Gjennom utvikling av næringslokaler og attraktive tomter for boliger og fritidseiendommer jobber GG gruppen for å skape vekst i regionen. Vi vektlegger skreddersøm og tilpasningsevne som viktige faktorer for å skape gode rom for
næring.
www.gggruppen.no

bilde 1

Vi utviklet hele merkevaren for GG gruppen og Grimsrud. En spennende jobb vi ser resultatene av hver eneste dag, både i trafikkbilde og byggeplasser. Men ikke minst også i lokalavisen, gjennom betydelig sponsoraktivitet i lokalsamfunnet fra Grimsrud.

Vi hjelper deg gjerne på veien til å bygge en solid merkevare både i lokalsamfunnet, regionen og nasjonalt. Du treffer meg på
tlf. 971 24 806 (Morten).

 

InfotjenesterTil slutt tenkte jeg å fortelle historien om optimalisering av logoen for en av de mest markante vekstselskapen i Sarpsborg. Selskapet Infotjenster har lenge vært ledende på innovasjoner i sin bransje. Vi bidro til å styrke merkevarearkitekturen på

Infotjenestertvers av produkter, og optimalisere logoen for god synlighet i alle flater. Ser du Sarpsborg 08 på stadioen eller TV så ser vi ofte logoen deres på både drakter og stadioen. Logoen er tilpasset for optimal bruk fra små flater som smarttelefon, web, avisannonser, sponsorbruk og synlig skilt ved E6.

 

 

Stort eller lite behov, din merkevare er avgjørende for å lykkes, ta gjerne kontakt med oss i ODIN MEDIA hvis du ønsker å slå av en prat eller høre våre tanker om din logo.

Morten Hagen, daglig leder
tlf. 971 24 806
morten@odinmedia.no